Annuleringen en wijzigingen
- Kan je je afspraak niet nakomen annuleer of verplaats die dan zo snel mogelijk en bij voorkeur via de link in de bevestigingsmail.
- Voor wijzigingen of annuleringen minder dan 24u op voorhand wordt een annulatiekost aangerekend. Enkel na overleg en in uitzonderlijke gevallen, zoals ziekte, kan hier eventueel een uitzondering op worden gemaakt.
- De annulatiekost bedraagt 50% van de kostprijs van de afspraak (bij annulering/wijziging tussen 24 en 2 uur op voorhand) en 100% van de kostprijs bij annulering/wijziging minder dan 2 uur op voorhand of bij niet opdagen.
- Bij meermaals annuleren of wijzigen door dezelfde persoon kunnen deze termijnen worden verlengd en/of kan betaling vooraf worden gevraagd.
- Je schrijft het verschuldigde bedrag over op rekeningnummer IBAN BE93 0635 6721 0767. Als je een cadeaubon had wordt de annulatiekost afgetrokken van de waarde van de bon.
Te laat komen
Als je te laat komt voor je afspraak kan het zijn dat mijn planning niet toelaat je afspraak te verschuiven. Indien dat het geval is zal ik de afspraak moeten inkorten. Je betaalt dan wel het volledige bedrag voor de afspraak.
De behandeling
Massages zijn alleen mogelijk na afspraak.
Ik bied ontspannende massages aan, die geen erotisch of sensueel karakter hebben. Bij opmerkingen of handelingen die ik als ongepast of oncomfortabel ervaar zal ik de behandeling onmiddellijk stopzetten.
Informatie over gezondheidstoestand en tegenindicaties
Bij het reserveren en/of tijdens onze eerste afspraak zal ik je kort vragen naar je gezondheidstoestand. Chronische ziekten, klachten en bijvoorbeeld medicijngebruik kunnen een invloed hebben op de massage. Ik vraag je dan ook mij hiervan op de hoogte te brengen. Je bent als cliënt zelf verantwoordelijk voor de volledigheid en correctheid van deze informatie en voor het doorgeven van wijzigingen tussen twee afspraken. Deze informatie is uiteraard vertrouwelijk.
Aan de hand van deze informatie kan het zijn dat ik beslis de behandeling niet uit te voeren en je door te verwijzen naar een arts.
In geval van de volgende tegenindicaties kan geen massage worden gegeven:
- koorts
- extreme vermoeidheid
- infectieziekte zoals griep, covid of zware verkoudheid
- ernstige ziekte
- besmettelijke huidziekten
- onder invloed van alcohol of drugs
Heb je hartproblemen of andere gezondheidsproblemen die mogelijk een risico inhouden of twijfel je of een massage voor jou geschikt is, bespreek dit dan vooraf met je arts.
Ik ben geen arts en kan dus geen diagnose stellen.
Privacy en e-maillijst
Direct marketing
Wanneer je klant wordt bij Massages Ripozo (door de aankoop van een cadeaubon of door het maken van een afspraak) wordt je automatisch ingeschreven op een e-maillijst. Je kan je op elk moment weer uitschrijven of kan je op voorhand kosteloos verzetten tegen elke verwerking van je persoonsgegevens met het oog op direct marketing (via mail naar greet@ripozo.be).
Massages Ripozo verwerkt persoonsgegevens overeenkomstig deze privacyverklaring. Voor verdere informatie, vragen of opmerkingen omtrent het privacybeleid, kan je terecht bij Greet Vermeylen (greet@ripozo.be).
Verwerkingsdoeleinden
Massages Ripozo verzamelt en verwerkt de persoonsgegevens van klanten voor klantenbeheer (o.a. klantenadministratie, opvolgen van afspraken, facturatie en het verzenden van marketing en gepersonaliseerde reclame).
Rechtsgrond(en) van de verwerking
Persoonsgegevens worden verwerkt op basis van artikel 6.1. van de Algemene Verordening Gegevensbescherming.
In zoverre de verwerking van de persoonsgegevens plaatsvindt op basis van artikel 6.1. a) (toestemming), heeft de klant steeds het recht om de gegeven toestemming terug in te trekken.
Overmaken aan derden
De gegevens van klanten worden niet overgemaakt aan derden.
Bewaarperiode
De persoonsgegevens verwerkt voor klantenbeheer zullen worden bewaard gedurende de termijn die noodzakelijk is om aan de wettelijke vereisten te voldoen (onder andere op het gebied van boekhouding) en zolang ze nuttig zijn voor volgende afspraken.
Recht van inzage, verbetering, wissing, beperking, bezwaar en overdraagbaarheid van persoonsgegevens
De klant heeft te allen tijde recht op inzage van zijn persoonsgegevens en kan ze (laten) verbeteren indien ze onjuist of onvolledig zijn, ze laten verwijderen, de verwerking ervan laten beperken en bezwaar maken tegen de verwerking van hem betreffende persoonsgegevens op basis van artikel 6.1 (f), met inbegrip van profilering op basis van die bepalingen.
Bovendien, heeft de klant het recht om een kopie (in een gestructureerde, gangbare en machinaal leesbare vorm) van zijn persoonsgegevens te bekomen en de persoonsgegevens te laten doorsturen naar een andere vennootschap.
Teneinde bovenvermelde rechten uit te oefenen, wordt de klant gevraagd om een e-mail te verzenden naar het volgende e-mailadres: greet@ripozo.be.
Klacht
Bij problemen vraag ik de klant contact op te nemen via greet@ripozo.be. Daarnaast beschikt de klant over het recht om een klacht in te dienen bij de Commissie voor de Bescherming van de Persoonlijke Levenssfeer (Drukpersstraat 35, 1000 Brussel – commission@privacycommission.be).